söndag 7 december 2008

Söndag...

Jahapp, då har man praktiserat på att bli den perfekta bullmamman idag då!!
kan ju lova att det inte är min grej direkt... hatar att baka har inte alls tålamod när det gäller kletiga degar och kladdiga ungar...haha Kan ju bara hoppas det känns bättre när det är mina egna barn sen... :)
Jag kan däremot laga mat i mängder och tycker det är hur kul som hellst att bjuda hem folk på mat jag lagat i flera timmar, men att baka.. Nääää inte min grej!!
Blev iaf 74 st super fina, lite sneda och vinda men va fan det blev lussebullar iaf, känner mig rätt duktig när det väl är klart, å goda va dom :) Så är ni sugna så är det bara att ringa för nu har jag fikabröd att bjuda på också!

Annars är man rätt tröttt och slut bara, tankarna har tagit slut, känner mig nästan som is drottningen i Narnia, iskall och inga känslor kvar för omgivningen... Känns lite jobbigt må jag säga men det är nog inte så konstigt att man tillslut bara stänger av allt och bara försöker försvinna i sig själv...

Men lillen där inne kan jag inte annat än älska mer än livet sig självt, fast han håller mig vaken på nätterna med sina kullerbyttor och karatesparkar :)
Längtar så otroligt mycket tills han kommer nu!!! man ser alla andra med sina små knoddar nu och det känns som dagarna går i snigelfart, kan det inte bli dags snart... Vill hålla honom, pussa på honom och tala om för honom varje sekund hur mycket jag längtat och älskar honom! Vill se han på riktigt nu, ha någon att bry mig om, någon som behöver mig...

Trött på den som säger att han vill men inte gör ett skit åt saken, men nu jäklar är måttet rågat, jag orkar inte ta en till fight om saker jag inte gjort fel men som han ist motarbetar hela tiden...

Kanske dags att inse att han finns fast han inte syns ännu... Men vill man inte veta det så är det klart att det inte är så!!!

Nähä nu ska jag lägga mig och kolla klart på filmen jag försökt se i 4 nätter men utan vidare resultat!!!

Kram på er där ute, och var rädd om dom som verkligen bryr sig om er... Ta ingen för givet vi vet inte alls hur dagen kommer sluta!!!

Inga kommentarer: