tisdag 2 december 2008

Snöööö!!!

Fan är det så att vi ska få vinter iaf... :)
Så himla vackert när det snöar å alla stakarna lyser i fönstren, man får lite julkänsla faktiskt!!

Har äntligen fått internet hemma nu så nu kan man surfa på dagtid hemma inte helt fel faktiskt...
mitt liv har kommit tillbaka..haha

Pratade med barnafadern igår, få se om han orkar ta tag eller om han vill ta atg i det här nu... Jag har sagt att jag inte orkar kämpa mer nu så vill han ha en fungerande relation så får han börja kämpa lite nu. Ska bli kul att se om det blir någon förändring!!! Jag hoppas inte på något längre utan blir det så blir det...¨

Nu ska jag äta apelsiner och dricka julmust, sen hämta mamma på jobbet och åka hem till mig å fixa till internet... :)
kanske man har tur att någon ny bra film har kommit också!!!

ha det gott i snön allihopa... Kram!!!

Inga kommentarer: