onsdag 10 december 2008

Vi ska sy å vi ska klippa....lalala

Japp, känner mig faktiskt lite som Askungen... :)
Vad vore väl en bal på slottet, fruktansvärt dötrist å tråkig och alderless underbar....
Japp fan va man är tråkig när man är gravid, är det fler som känt så... Vill ingenting just nu vill jag bara sova i ca 3 månader tills lillen kommer GUUUUD trodde inte man kunde längta så här mycket.
Läste Jennys blogg nyss å såg att hon va sjuk, vi kan ta varann i hand gumman jag är inte heller helt hundra (som jag nånsin varit det)... Men vi kan väl köra på det vi pratade om i helgen!!

Annars är jag arg på mig själv, självklart när man bakar med det ena barnet så vill ju så klart de andra barnen också göra något roligt med moster... Muhhhaaa... Jahapp då kan jag inte säga nej heller för jag vet hur ledsna dom blir, så på lördag sk Tette baka julgodis med sina resterande syskonbarn!!!
Gahhaaa ska bli kul, hotade Samuel i helgen att han skulle bli utan kusin om han inte lugnade ner sig, och fick vackert till svar att det sket väl han i..Jahapp det va nog det hårdaste jag kunde komma på, tyckte jag iaf men får nog börja med att tomten inte kommer komma ist!!!

Lycklig blev jag iaf då dom ringde nyss från försäkringskassan och talade om att jag fått igenom min sjukskrivning...JIPPIE!!! trodde det skulle bli massa krångel men tydligen så har jag gud med mig på nån sida iaf... kanske man har råd att få köpa lite julklappar iaf, man har varit rätt fattig när man inte haft några pengar, FK är ju inte så snabba i början så jag ligger lite efter men julklapparna just nu... men hon skulle betala ut det nu så det va ju bra....

Nähäpp undra om man ska ta och slänga sig i duschen och göra sig iordning att åka och jobba lite.
Jobba i kväll, sen hem å mysa... ;)

Kram å Puss

1 kommentar:

ivaron sa...

Hejsan Gumman!
Trevligt med ännu en blogg att följa, men du får nog minsann börja uppdatera lite oftare.
Hoppas allt är bra med dig, och jag vet att det är superdötrist att vara gravid, trots det har jag gjort om hela proceduren 2 gånger.. det är ju värt det sen ändå.
kram kram