onsdag 28 januari 2009

Nytt år nya möjligheter!!

Japps... nu har fått så mycket skäll för att jag inte skrivit på så länge så jag lär väl göra ett ryck å fylla på lite igen :)
2009 verkar kunna bli ett fint år... Har dock varit mycket bråk med fadern till barnet men det verkar ha lagt sig ganska bra nu... Har börjat komma överens ganska bra...

Magen växer så det knakar, blir större och större... 66 dagar kvar till beräknad nedkomst... så det är väl 99 igentligen...haha
Barnmorskan är stolt över mig jag följer kurvan till pungt och pricka... den går så fint i linje så det är sååå himla bra, känns ju skönt lite mer järn är väl det som behövs bara..

Just nu håller jag på att tvätta upp lite barnkläder som jag ärvt, få bort alla kassar som står överallt med barngrejer som folk slänger på mig :) haha nää gud va man är tacksam för allt man får, så himla mycket fint.
Men skönt att få tvätta upp allt så man kan vika undan det ett tag till... drygt när allt står i kassar i hallen...

Nej det blir inte så långt nu heller.. men ska försöka vara bättre på att fylla på i vecorna vad som händer...
Ska bädda ner mig med en film nu, Jenny skulle komma å fika lite i kväll...

Kramar

Inga kommentarer: