söndag 8 mars 2009

Vi gör ett nytt försök!!

Jaha då gör vi ett nytt försök och ser om vi får någon ordning på det här med bloggtrenden :)
Måste ju erkänna att jag är en fruktansvärt dålig människa när det gäller att uppdatera sånna här saker man jag ska försöka göra mitt bästa nu!!
27 dagar kvar, FATTA 27 DAGAR, till bräknat ankomst datum... Känns heeeelt sjukt, men nu längtar jag mer än någonsin efter att den lille krabaten ska komma.
Plockade fram kameran idag för jag tänkte vara så duktig och lägga in lite kort i bloggen också för att vara riktigt ordentlig, men va fan självlart kan jag inte hitta datakabeln till kameran så nu fick jag ett smärre utbrott och gav upp hoppet om den saken också...

Mmmm va härligt det är när man sitter så här och sen har man en liten varelse i magen som gör kullerbyttor hela tiden så man nästan blir illa mående :) Ska han lixom inte fixera sig snart så han ligger liiite still iaf?
Längtar tills man kan sova på mage igen och tills man kan resa sig ur soffan utan att behöva ha en lyftkran...haha ja allvarkligt så är det nästan så illa.
och utan min Ulf så hade jag aldrig klarat nätterna, så himla skönt med någon som hjälper en att vända sig... (lär väl berätta att ulf är ett verktyg för att lättare kunna glida när man vänder sig, han är ingen stackars liten man jag hittat på gatan som jag betalar för den tjänsten hehe)

Ja det är vad jag kan komma med idag, skulle vilja skriva lite om mina senaste månader om vad som hänt, hittade lyckan igen och fick tillbaka glädjen genom en gammal vän som blev mer än en vän... men den lyckan fick också ett slut tyvärr och det finns inte något man kan göra... Men just nu är jag för skör för att skriva om det men det kommer väl det med...

En sak vet jag iaf att med honom träffade jag två underbara människor som jag kan tacka oerhört för att dom finns att prata med nu... Det har hjälp jätte mycket, samt att man för hoppningsvis har hittat två nya vänner...

Kram på er alla, ta vara på dom som bryr sig om er... Man vet aldrig vad morgondagen har att ge, och ta aldrig någon förgivet!!!

1 kommentar:

Sussi sa...

27 dagar är ju ingenting, längtar tills vi får se den lille.

Kram!