onsdag 26 november 2008

Ansvar!!!

Undra om vissa inte har en jäkla aninga om vad ansvar heter och är???
Blir så trött på att man bara kan skita i saker som är livsviktiga och livsavgörande!
Vad säger att man kan låta en annan plocka stenarna och han bara ska kunna plocka guldet sen...

jag blir så trött på allt, blir trött på mig själv för att jag inte klarar av att säga ifrån ordentligt... Men snart måste jag, det kommer bli tungt och jobbigt men va fan ska jag ta mer skit... Kan inte göra det här ensam nu och så ska han kunna tro att han kan komma sen när det bara är godsakerna... NEJ det kan han glömma, vill man inte nu så ska man inte sen heller... Måste bara stå på mig nu!!!

Nej nog med skit nu!!!
Jenny va hit idag så jag gjorde slingor på henne, hon blev så blond å fin så...
Ska väl jobba i morrn få se hur det går... Trött på mina chefer som inte vet vad framförhållning betyder...

Nu ska jag sova lite och hoppas att man vaknar pigg och utvilad i morgon!!!

Kram

1 kommentar:

Jenny sa...

Välkommen till bloggvärlden! Jag blev först att kommentera din blogg! Ja gumman det är nog dags att ta i med hårdhandskarna! Det finns ett före och efter som man ska ställa upp på!

Puss, love u!