söndag 30 november 2008

Profylax :)

Haha...
Nu har jag iaf konstaterat hur mycket karlar vet om att föda barn... dvs inte ett skit!!
Var på min kusins sambos 30 års fest igår och så klart fanns ju diskutionen om barn, förlossning mm blad oss kvinnor...
Och när vi sitter där och pratar så dyker en kille in i diskutionen och säger " Vadå profylax har det med barn att göra? Jag trodd det va när man använde tandtråd!!"
Hahahaha... jag garvade nästa trosorna av mig kan jag säga... Inte för att min barnafader verkar vara så intreserad av att lära sig om förlossningen i förtid så är jag iaf glad att jag inte behöver ha den här andra killen med mig in på förlossningen..haha kul om man ligger där och barnmorskan börjar prata om profylaxen och han drar fram sin tandtråd...hahaha

ja va ska man säga, det betyder ju inte så mycket mer än att karlar som inte varit med om det, eller vill engagera sig innan inte har en jävla aning om vad som kommer att hända..
Tänk om han bara kunde förstå hur viktigt det kommer vara för mig att ha någon med mig som vet vad det är som händer någorlunda iaf... För som det är just nu så skulle han aldrig kalra av mig där inne... Blev jag arg skulle jag nog få en utskällning tillbaka och det är väl kanske inte riktigt det som är meningen!!!

Hade iaf en väldigt trevlig kväll igår, Och även i fredags med Jenny och Sussie!
Och Sussie han va för himla söt, att se Elias gjorde att jag bara längtar ännu mer tills min lille kommer, att få känna dom på riktigt... Helt otroligt!

Nu blire julmarknad å sen hem och sätta upp julgardiner och stakar... är väl den enda stake en annan får njuta av så jag lär väl passa på att få upp dom!!!

Kram på er alla!!!

Inga kommentarer: