tisdag 25 november 2008

Ny Blogg!!

Tjoho!!

Ja man är då ny på detta ska bli kul att se hur det går..haha
Alla andra bloggar ju så friskt så det kanske är på tiden att en annan delar med sig av sitt liv också...
En helt vanlig dag idag, har varit vaken ex antal timmar i natt med en liten i magen som bara vägrar ligga still, visst är det underbart men skönt att sova också.. :)
Väntar på ett nytt schema från mitt jobb men det verkar inte som mina chefer tycker jag ska jobba utan bättre jag går hemma med fullt betalt. Dock inget jag lider av men dom kan väl visa lite intresse iaf än att bara skita i det...

Jaha då har man gått in i v 22 också, tiden går fortare än man tror. Men det kändes ändå som att börja om igen när man hade gått halva tiden, undra varför det känns så.. Men men den lille lär väl komma ut någongång iaf för mig veterligt är jag ingen elefant (ännu iaf..haha fast min kusin kallar mig för giant hippo)
Magen känns som den är hur stor som hellst och kommer spricka snart och alla skrattar åt mig och säger jag kommer bli dubbelt så stor minst,... Öhhhh hur ska man kunna ta sig fram... Ja rulla är ju ett tips kanske!!

nää om man ska avsluta första bloggen med atts äga att jag ska ut å kissa av min lilla vovve då innan man ska göra lite mat..

I kväll blir det slinga håret på Jenny och kolla på Ugly Betty och desperata hemmafruar...

Tjipp!!!


Inga kommentarer: