måndag 16 mars 2009

Längtan!!


Ja denna förbannade längtan är helt olidlig nu.... Att man ska behöva vänta så himla länge :) Men snart kommer min lille och jag gör allt för att dagarna ska så fort dom bara kan!!
Igår va jag till Saija och Jonas åt lite köttfärspaj och kollade på Wipeout... Tack Jonas för hjälpen med datorn (ännu en gång) Och tack Saija för att du orkar lyssna på mig ;)

19 dagar... Ja och så kan vi plussa på 14 guuuud vet inte hur jag ska stå ut, men det verkar ju som alla andra gör det så jag blir väl så illa tvungen haha!!

Så förutom min längtan efter den lille så är jag ganska tilfreds just nu trots allt som hänt runt omkring, visst gör det fortfarande ont men det finns inget jag kan göra... Jag önskar bara att han kommer på sig själv i hur han tänker och inte bara ser till att en annan är självisk i tänkandet... vi har ändå kännt varann i 10 år vore så förbannat tråkigt om vi aldrig mer skulle kunna prata med varann igen...han har ju trotts allt gjort otroligt mycket för mig under dom sista månaderna, utan honom vettifan om man hade tagit sig upp på fötter igen???
man är så tacksam för det han gjort samtidigt som man är så förbannat bitter att han inte tänkte lite längre! Fan det va ju bra, att det inte kunde få fortsätta vara så.... Men nu är det som det är... Och i slutändan så är det jag som är boven verkar det som... Men så får jag väl tänka då att får det han att må bättre så lyckas jag ju med något iaf...

Näää nu ska jag åka och hämta mamma på jobbet sen ska jag försöka ta tag i mitt hem... Man lär ju trotts se till att alla dammråttor är borta...
Har iaf fixat till frissan på min hund idag hon är ju rätt korkad igentligen, hon somnar när man klipper klorna på henne :) Jag är nog lyckligt lottad när det gäller min lille fyrbente vän, hon är inte så speciellt komplicerad hon inte....

Ja om någon har tråkigt så ring gärna, är lite små jobbigt för en annan att ta sig nånstans så ni får gärna ring och komma på fika... man börjar ju bli lite låst och ensam...

Kram på er...
Och kom ihåg att aldrig ta någon förgiven!!

Inga kommentarer: