tisdag 10 mars 2009

Tung dag!!!

En bra men tung dag idag!!!
Va till Saija i falun en sväng käkade lite lunch och bara tog det lite lugnt...
Åkte sen till Jimmy och Saila och tog det ännu mera lugnt...
Men har haft en tung känsla i bakhuvudet hela dan idag, saknar så otroligt mycket och det är så himla jobbigt...
Vill bara att allt ska bli bra igen men vet inte hur jag ska lyckas med det... Man kan ju inte låtsas heller. Om det ändå kunde komma en stjärna fallandes på mig någongång... en stjärna som vill stanna där och lysa upp för mig lite... Jag vet att den stjärnan är min lille, men jag vill även ha en större stjärna.

Åhhh är trött på att hela tiden få lov att känna sorg, när allt jag igentligen ska känna just nu är glädje, jag får sån fruktansvärd ångest över det också...
Jag hade äntligen vågat få den där känslan om hur det verkligen är att dela detta med någon så försvinner den och ensamheten blir ännu tyngre. Jag vet att Pappan inte skulle bli en del av den biten och jag lyckades ta mig från det... Men så kom HAN som bara lyste upp hela min värld med sin närvaro.. Den mest konstiga människa jag träffat igentligen men på ett så underbart sätt så det går inte att beskriva... Och sen är han bara borta, som ett vindkast bara försvann han...
Och nu känns det ännu mer som ett stort tomrum än det någonsin gjort...

Ta hand om varandra och ta aldrig någon förgiven!!

Inga kommentarer: